ایجاد ارائه خدمات توانبخشی به استان های همجوار فارس

سلیم حقیقی گفت: دومین مرکز توانبخشی و نگهداری افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی در فارس با ظرفیت ۴۰ به استان ‌های هم جوار نیز خدمات می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرحمن سلیم حقیقی»، امروز (یکشنبه 27 تیر) در مراسم افتتاح دومین مرکز توانبخشی و نگهداری افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی در فارس در ششمین روز از هفته بهزیستی گفت: با آغاز به کار این مرکز، استان ‌های هم جوار نیز مورد پوشش دهی قرار خواهند گرفت.

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس افزود: به خاطر مراجعات مکرر مددجویان نیاز به افتتاح مرکز دوم توانبخشی و نگهداری افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی در استان داشتیم و این مرکز با ظرفیت ۴۰ نفر به ارائه خدمات فیزیوتراپی، روانشناسی، مددکاری، پزشکی، پرستاری، کاردرمانی و ... می پردازد.

وی اضافه کرد: مردان دارای معلولیت جسمی حرکتی در رده سنی بالای ۱۸ سال در این مرکز نگهداری می شوند و با توجه به نبود مرکز مشابه در استان های هم جوار، این مرکز مراجعات از این استان ‌ها را نیز پوشش خواهد داد.

خاطر نشان می شود در حاشیه افتتاحیه مرکز نگهداری و توانبخشی افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی رونمایی سراسری از یک هزار دستگاه اکسیژن ساز اهدایی به مراکز سالمندان به صورت ویدئو کنفرانس به صورت کشوری برگزار شد که سهم فارس ۴۷ دستگاه اکسیژن ساز است و در مراکز نگهداری سالمندان توزیع شده است.

کد خبر 1076681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha