دعای روح بخش عرفه در آستارا طنین انداز می شود

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: دعای روح بخش عرفه در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام آستارا طنین انداز می شود.

حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بندر آستارا،اظهارکرد: دعای عرفه، دعای مخصوص حسين (ع) است و بر اثر فشارهای حكومت ظالم و فاسد، آن امام همام مناسک حج را نيمه تمام رها كرد و با حال معنوی و حزن و اندوه اين دعای معروف را قرائت كرد.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه روز عرفه در آموزه های دينی از اهميت خاصی برخوردار و پروردگار به استجابت دعای بندگان در این روز وعده داده است، افزود: روز عرفه روز استجابت حاجات و تجلی عبادت و نیایش است.

 

وی با اشاره به اینکه روز عرفه فرصتی مناسب برای خلوت انسان با ایزدمان است، تصریح کرد: در دعای عرفه بخشش و مغفرت را از درگاه پروردگار متعال طلب کنیم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: مراسم معنوی و پرفیض دعای عرفه ساعت ۶ عصر روز(سه شنبه، ۲۹ تیر) در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام آستارا برگزار می شود.

 

امام جمعه بندر آستارا خاطرنشان کرد: مراسم معنوی دعای عرفه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به همت ستاد گرامیداشت دهه امامت و ولایت بندر آستارا برگزار می شود و از عموم مردم خداجو و همیشه در صحنه بندر آستارا دعوت می کنیم در این مراسم حضور داشته باشند.

کد خبر 1076690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha