طرح «کریمانه عید قربان» در بندر آستارا اجرا می ‌شود

کرمیانی گفت: طرح «کریمانه عید قربان» با هدف کمک به نیازمندان در شهرستان آستارا اجرا می شود.

«ارژنگ کرمیانی» امروز(یکشنبه، ۲۷ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا،اظهارکرد: طرح«کریمانه عید قربان» به مناسبت عید قربان در شهرستان آستارا اجرا می شود.

 

مسئول شورای هیئات مذهبی بندر آستارا با بیان اینکه طرح« کریمانه عید قربان» در راستای کمک به نیازمندان جامعه اجرا می شود، افزود: در قالب این طرح گوشت قربانی به همت خیران تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه خیرین و همشهریان می توانند جهت مشارکت در این طرح های خیر و خداپسندانه کمک های نقدی شان را به حساب مشترک ۲۹۱۱۷۰۳۶۸۶۹۰۱۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۴۷۰۳ به نام ارژنگ کرمیانی و آرمان عزتی نزد بانک انصار واریز کنند، تصریح کرد: طرح«کریمانه عید قربان» به همت اداره تبلیغات اسلامی آستارا و شورای هیئات مذهبی و این شهرستان برگزار می شود.

 

کرمیانی با بیان اینکه در آموزه‌های اسلامی بر توجه به نیازمندان به‌ ویژه خویشاوندان نیازمند، سفارش فراوان شده است، گفت: عید قربان فرصتی برای دستگیری از نیازمندان است.

 

مسئول شورای هیئات مذهبی بندر آستارا با اشاره به اینک خیرین و همشهریان همچنین می توانند کمک های غیرنقدی خود را به محل دفتر شورای هیئات مذهبی واقع در اداره تبلیغات اسلامی آستارا تحویل دهند،خاطرنشان کرد: امسال باتوجه به وضعیت معیشتی مردم بهتراست افراد توانمند با قربانی کردن و توزیع گوشت قربانی در بین مردم نیازمندان را فراموش نکنند.

کد خبر 1076710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha