مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر برگزار می‌شود

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر همزمان با عید سعید غدیر خم ویژه استان اردبیل برگزار می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر همزمان با عید سعید غدیر خم ویژه استان اردبیل برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این مسابقه از کتاب «خطبه غدیر» تهیه و تنظیم شده است و علاقمندان تا 10 مرداد ماه فرصت دارند تا جواب صحیح را به سامانه پیامکی 10008940451 ارسال کنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: شرکت کنندگان برای دریافت سئوالات می توانند سامانه های اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و یا شبکه های اجتماعی گپ و سروش کانون های مساجد با عنوان فرهنگبانان مساجد مراجعه کنند.

 

طاهری اظهار داشت: این مسابقه با همکاری معاون قرآن و عترت و شورای نماز فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و موسسه فرهنگی هنری تصویر هنر آرتا اجرا می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: به برگزیدگان منتخب این مسابقه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: حادثه غدیر یکی از وقایع مهمی است که در زمان پیامبر مکرم اسلام (ص) رخ داد و به عنوان آغاز امامت شناخته می شود.

 

طاهری بیان کرد: این مسابقه فرهنگی با هدف شناخت بیشتر افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان با حادثه غدیر است.

 

کد خبر 1076716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha