انجام کار جهادی و عملیاتی در حوزه فرهنگی نیازمند مشارکت همگانی است

احمدی گفت: انجام کار جهادی و عملیاتی در راستای فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ در جامعه نیازمند مشارکت همگانی است.

«حسین احمدی» با اشاره به فعالیت های شورای فرهنگ عمومی در شهرستان کمیجان بر همدلی و همراهی همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های فرهنگی تاکید کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: شورای فرهنگ عمومی نهاد فرهنگی و بسیار تاثیر گذار است و ظرفیت های خوبی برای شوراهای فرهنگ عمومی دیده شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان با تاکید بر اینکه کار جهادی و عملیاتی در شورای فرهنگ عمومی از عهده یک دستگاه خارج است، ادامه داد: نیاز است که همه دستگاههای فرهنگی و ادارت و نهادهای حقیقی و حقوقی با هم افزایی و تعامل در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: ارتقای فرهنگ عمومی مردم مرتفع کننده مسایل اجتماعی و اقتصادی جامعه خواهد بود و امید است با تعامل همه جانبه بتوانیم در این راستا گام های اساسی برداریم.

 

این مقام مسئول ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بیان کرد: هفته عفاف و حجاب فرصت مناسبی است تا در این راستا فرهنگ سازی شود بعد از آن برنامه های دهه امامت و ولایت بویژه عید سعید غدیر نیز فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ دینی است و دستگاه های فرهنگی باید از این فرصت بهره لازم را ببرند.

 

احمدی با بیان اینکه فرهنگ در توسعه و پیشرفت هر کشوری موثر است، گفت: فرهنگ اصلی ترین گام در راستای حرکت سایر سیاستهاست و اگر فرهنگ یه جامعه درست باشد دیگر بخش ها خود به خود در مسیر درست حرکت خواهند کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان ادامه داد: ارتقای فرهنگ عمومی مردم بی شک مرتفع کننده مسایل اجتماعی و اقتصادی جامعه خواهد بود و فرهنگ عمومی سکوی پرش مردم و جامعه بسوی پیشرفت هر جامعه است.

کد خبر 1076740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha