۲۵ هزار نفر بالای ۵۰ و ۶۰ سال در آبادان واکسن کرونا دریافت کردند

عنافچه از تزریق واکسن کرونا به ۲۵ هزار نفر در شهرستان آبادان خبر داد و گفت: این تعداد افراد بالای ۵۰ و ۶۰ سال بودند که تاکنون در برابر ویروس کووید ۱۹ واکسیناسیون شدند.

«توفیق عنافچه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: پس از پوشش ۶۰ تا ۷۰ درصدی افراد بالای ۶۰ سال در آبادان اینک کسانی که ۵۰ سال یا بیشتر سن دارند نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشت دز واکسن کرونا را دریافت کنند.

 

سرپرست مرکز بهداشت آبادان افزود: تاکنون ۲۵ هزار آبادانی که بالای ۵۰ و ۶۰ سال سن داشتند در مقابل کرونا واکسینه شدند؛ این تعداد معادل ۱۲ و نیم درصد افراد واجد شرایط واکسیناسیون در این شهرستان است.

 

وی از افزایش مراکز واکسیناسیون در شهرستان آبادان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر چهار مرکز بهداشت در شهرستان آبادان به عنوان مراکز تجمیعی واکسن کرونا انتخاب شده اند که افراد پس از دریافت پیامک و یا تماس مرکز بهداشت می توانند به آنها مراجعه و واکسن را دریافت کنند.

 

عنافچه با معرفی مراکز بهداشت برای دریافت واکسن تصریح کرد: مرکز تجمیعی شماره یک تحت عنوان مرکز رازی به آدرس ایستگاه ۱۱، مرکز بهداشت شهرستان آبادان، مرکز تجمیعی شماره ۲ در مدرسه حمزه سیدالشهدا به آدرس بین بلوار دهداری و اروسیه روبروی حسینیه ثارالله، مرکز تجمیعی شماره سه در مدرسه دخترانه مرضیه به آدرس ۴۰ متری ذوالفقاری ایستگاه ۲ و مرکز تجمیعی شماره چهار در مرکز پنج مهر به آدرس خیابان منتظری روبروی فلکه طوطیا چهار مرکز جدید جهت دریافت واکسن کرونا در شهرستان آبادان هستند.

 

کد خبر 1076864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha