برگزاری مسابقه خطبه غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت در قزوین

حق شناس گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت مسابقه «بر بلندای برکه» که محتوای آن خطبه غدیر است، برگزار می شود.

 «محسن حق شناس» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در آستانه عید بزرگ غدیر قرار داریم و وظیفه همه ماست که غدیر را از بیش از گذشته پاس داشته و آن را نشر دهیم.

 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین ادامه داد: به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت برنامه های متعددی تدارک دیده شده که یکی از این برنامه ها مسابقه «بر بلندای برکه» است که محتوای خطبه غدیر موضوع این مسابقه است.

 

وی اضافه کرد: بنیاد بین المللی غدیر قزوین افتخار دارد که در این ایام با برگزاری برنامه های متنوع در مسیر آشنایی هرچه بیشتر محبین آل الله با واقعه غدیر قدم برمی دارد و از همین رو این مسابقه از محتوای متن و ترجمه خطابه پیامبر گرامی اسلام بوده که در هجدهم ذی الحجه سال دهم هجرت در کنار برکه غدیرخم ایراد فرمودند.

 

حق شناس اعلام کرد: مسابقه خطبه غدیر شامل ۲۷ سوال تستی با نمره منفی و سه سوال تشریحی است که هر داوطلب فقط مجاز به یکبار شرکت در این آزمون است و چنانچه نمرات و امتیازات برابر باشد از بین نفرات به قید قرعه به چهار نفر برتر جایزه نفیس نقدی تعلق می گیرد.

 

وی عنوان کرد: همچنین به ۲۰ نفر هم جوایز نقدی از جانب بنیاد غدیر استان قزوین اهدا خواهد شد که شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین خاطر نشان کرد: این مسابقه به صورت آنلاین بوده و از ساعت هفت صبح روز چهارشنبه ۳۰ تیر تا ساعت ۲۲ یکشنبه سوم مرداد برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: علاقمندان به شرکت در مسابقه «بر بلندای برکه» می توانند منابع مسابقه را به صورت رایگان از طریق آدرس بنیاد غدیر قزوین در ایتا به نشانی http://eitaa.com/joinchat/4135714909c01f1e5d749 دریافت کرده و شرکت کنندگان برای شرکت در مسابقه به لینک https://panel.porsall.com/Azmoon/911e40 مراجعه کنند.

 

کد خبر 1076987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha