نماز عید قربان در ۱۴ نقطه استان زنجان اقامه می شود

به گفته اسماعیلی، نماز عیدقربان با رعایت پروتکل های بهداشتی راس ساعت۷:۳۰ روز چهارشنبه عید قربان در ۱۴ نقطه از استان زنجان در مصلاهای نماز اقامه می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: نماز عید قربان با حضور نمازگزاران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلاهای نماز استان زنجان اقامه خواهد شد.

 

حکمعلی اسماعیلی با بیان اینکه در شهر زنجان نیز نماز عید قربان در مصلای خاتم الانبیاء برگزار می شود، گفت: نماز عید قربان به امامت آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان برگزار می‌شود،

 

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 7:30 برگزار می‌شود، افزود: درب‌های مصلی از ساعت 6 باز بوده و آماده خدمات رسانی به نمازگزاران است.

 

این مسئول بیان داشت: سرویس ایاب و ذهاب برای همشهریان و نمازگزاران از ساعت 6 صبح فراهم بوده و نمازگزاران می‌توانند از وسایل نقلیه عمومی برای حضور در نماز عید قربان استفاده کنند.

 

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان با بیان اینکه پس از برگزاری نماز سرویس ایاب و ذهاب نمازگزاران را جا به جا می‌کند، تصریح کرد: برنامه‌ای برای دعای عرفه در مصلی خاتم‌الانبیای زنجان پیش‌بینی نشده است.

 

کد خبر 1077003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha