مرکز واکسیناسیون کرونا در ۱۶ مسجد شهرستان رشت راه اندازی می‌شود

فتح اللهی از فوت سه هزار و ۴۰ نفر در شهرستان رشت بر اثر بیماری کرونا ویروس خبر داد. و گفت: از امروز ۱۶ مسجد شهرستان رشت مرکز واکسیناسیون می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح‌اللهی» امروز (دوشنبه، ۲۸ تیر ) در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت اظهارکرد: افزایش مجدد کرونا ویروس نگران کننده است.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه ریشه کنی این بیماری منحوس نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه است گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط را بحرانی‌تر خواهد کرد.‌

 

وی اذعان کرد: بی‌توجهی به هشدارهای وزارت بهداشت عواقب نا گواری به دنبال خواهد داشت و شرایط را برای بسیاری خانواده‌ها تلخ می‌کند.

 

فتح اللهی ادامه داد: این بیماری بسیار هوشمندانه در حال اانتشار است و متاسفانه بسیاری بر اثر این بیماری جانشان را از دست دادند.

 

فرماندار رشت به فرآیند واکسیناسیون شهرستان رشت اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن در شهر رشت تزریق شد که از این مجموع ۷۰ هزار دوز اول را دریافت و ۳۰ هزار دوز دوم را تزریق کردند.‌

 


وی تصریح کرد: علاوه بر مراکز بهداشتی از امروز ۱۶ مسجد در اختیار بهداشت و درمان شهرستان با همکاری اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی قرار می گیرد.

 

فتح اللهی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۸۴ نفر در مراکز درمانی شهرستان رشت بستری هستند افزود: از این تعداد ۷۵ بیمار جدید در طی شبانه روز گذشته بستری شدند.‌

 

نماینده عالی دولت در مرکز گیلان به آمار فوتی‌ها پرداخت و اظها داشت: آمار فوتی های روزانه از سه نفر در روزهای اخیر بالاتر نرفته است.

 

فرماندار رشت به آمار روزهای نخست این بیماری پرداخت و اذعان داشت: از روز اول شیوع ویروس کرونا، سه هزار و ۴۰ نفر فوتی بر اثر این بیماری در سطح شهرستان رشت گزارش شده است.

 

وی اضافه کرد: همچنین تعداد بستری تا به امروز در سطح شهرستان رشت ۲۲هزار و۸۴۱ نفر گزارش شده است.‌


 
فتح اللهی اعلام کرد: در حال حاضر روزانه سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن در سطح شهرستان رشت تزریق انجام می‌شود.

کد خبر 1077006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha