اعتبارات امسال فومن ۴۳ درصد افزایش داشته است

محسنی گفت: مجموع اعتبارات شهرستان فومن ۳۵ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۴۳ درصد افزایش بودجه داشته است.

«محمدرضا محسنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک پیشاپیش اعیاد مبارک قربان و غدیر اظهار کرد: شاخص‌های تقسیم اعتبار در شهرستان‌ها بر اساس جمعیت و میزان محرومیت است.

 

فرماندار فومن گفت: مجموع اعتبارات استان گیلان بیش از ۹۲۰ میلیارد تومان است که سهم جمعیتی شهرستان فومن ۳.۶۵ درصد از استان و به همین صورت، ۳.۸۵ درصد از کل اعتبارات استان را به خود اختصاص می‌دهد.

 

وی گفت: سال گذشته میزان اعتبارات تملک دارایی ابلاغ شده به شهرستان بیش از ۱۹ میلیارد تومان بود که از این میزان بیش از ۱۰میلیارد تومان به میزان ۴۶ درصد تخصیص داده شد.

 

محسنی با اشاره به اینکه اعتبارات امسال فومن بیش از ۲۷ میلیارد تومان است که رشد ۲۹.۴ درصدی داشته تصریح کرد: از این مبلغ بیش از ۱۰میلیارد تومان از محل تملک دارایی استانی، سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل نفت و گاز و همچنین بیش از ۱۳ میلیارد تومان از محل توازن موضوع جزء ۱۴، تأمین می‌شود و تلاش می شود با حداکثر میزان جذب در اختیار ادارات و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی قرار بگیرد.

 

فرماندار فومن بیان کرد: میزان جذب اعتبار از ملاک‌های ارزشیابی عملکرد سالانه مدیران است و سهم شهرستان باید با پیگیری مدیران جذب و پروژه و برنامه مورد نظر اجرایی و تکمیل شود.

 

وی همچنین از افزایش مبلغ هفت و نیم میلیارد تومان از اعتبارات سهم نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: مجموع اعتبارات شهرستان به ۳۵ میلیارد تومان می‌رسد و نسبت به سال گذشته ۴۳ درصد افزایش بودجه داشته است.

 

محسنی با اشاره به سهم ادارات شهرستان در بودجه سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: بر اساس اولویت بندی و برنامه ریزی در شهرستان، در بخش اعتبارات کشاورزی ۶۰ درصد، در بخش آب ۶۴ درصد و در بخش ورزش بیش از صددرصد رشد اعتبار داریم.

 

کد خبر 1077028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha