مراسم دعای عرفه در ۲۴ بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار می شود

حجت الاسلام رحیمی گفت: مراسم دعای عرفه در ۲۴ بقعه متبرکه و نماز عیدسعید قربان در ۱۰ بقعه متبرکه خراسان جنوبی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «حسین رحیمی» امروز (28 تیر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های دهه امامت و ولایت در خراسان جنوبی همزمان با روز عرفه آغاز خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: مراسم دعای عرفه در 24 بقعه متبرکه و امامزاده خراسان جنوبی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در 10 بقعه متبرکه استان نماز عید قربان اقامه می شود، گفت: طی دهه امامت و ولایت 26 سخنرانی با حضور مبلغین بومی و غیربومی و 27 جلسه مداحی در بقاع متبرکه استان اجرا خواهد شد.

 

حجت الاسلام رحیمی در خصوص جشن میلاد امام هادی(ع) عنوان کرد: با توجه به اینکه میلاد امام هادی (ع) در دهه امامت و ولایت قرار دارد مقرر شده است که جشن میلاد امام هادی(ع) در 17 بقعه متبرکه در سطح استان برگزار شود.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان به راه اندازی کاروان شادی تحت عنوان «شمیم ولایت» اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بحث راه اندازی کاروان شادی قوت گرفته است و در دهه امامت و ولایت در 9 بقعه متبرکه شاخص استان کاروان شادی راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 1077185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha