سه بیمارستان البرز بنابر شاخص های اعتباری و ارزیابی موفق به کسب رتبه یک شدند

فتحی با اعلام این خبر که بیمارستان های امام حسین(ع)، کوثر(س)، و ثارالله (ع) در استان البرز رتبه برتر یک را کسب کردند گفت: سه بیمارستان البرز بنابر شاخص های اعتباری و ارزیابی موفق به کسب رتبه یک شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر کسب ارتقاء رتبه برای سه بیمارستان مطرح استان البرز گفت: بیمارستان های امام حسین(ع)، کوثر(س)، و ثارالله (ع) در استان البرز رتبه برتر یک را کسب کردند. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: این سه بیمارستان پیش از این با مدیریت بخش خصوصی اداره می شدند که با پیگیری های دانشگاه مدیریت آن به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت تخصیص اعتبارهای لازم در جهت ارتقاء زیرساخت های درمانی و بیمارستانی بیان کرد: تغییر و تحولات صورت گرفته در این سه بیمارستان در بخش های مختلف محرز است و زمینه رضایت کادر درمان و بیماران را ایجاد کرده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در قالب یک مدیریت جهادی طی ۲۰ روز زمینه بهبود فضای فیزیکی، نیروی انسانیف تجهیزات پزشکی، مدیریت و اصول برنامه ریزی در قالب کمیته های تخصصی و ارائه خدمات را در نظر گرفت و مبتنی بر آن امروز شاهد کسب رتبه برتر برای این سه بیمارستان هستیم. 

 

 

 

کد خبر 1077187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha