توزیع ۱۸ میلیارد تومانی نذورات مردمی توسط کمیته امداد فارس در عید قربان سال گذشته

بذرافشان گفت: در عید قربان سال گذشته بیش از ۱۸ میلیارد تومان نذورات و قربانی از طریق خیران و مراکز نیکوکاری به کمیته امداد فارس تحویل داده و بین نیازمندان توزیع شد و پیش بینی امسال رقم ۲۹ میلیارد تومانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (دوشنبه 28 تیر) از آمادگی کمیته امداد فارس برای جمع آوری نذورات قربانی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: کمیته امداد فارس در آستانه عید سعید قربان، آماده جمع‌آوری نذورات نقدی و غیر نقدی مردم خیرخواه استان است.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: عید سعید قربان از مهمترین اعیاد مسلمانان و یادآور اخلاص و بندگی حضرت ابراهیم (ع) در برابر پروردگار است و مردم نیکوکار فارس در این روز می‌ توانند با تحویل نذورات نقدی و غیر نقدی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان اقدام کنند تا به دست نیازمندان برسد.

وی اضافه کرد: به دلیل بحران کرونا، برنامه قربانگاه برپا نمی ‌شود و طبق هماهنگی‌ ها 235 مرکز نیکوکاری (148 مرکز شهری و 87 مرکز روستایی) و 58 اداره مستقردر سطح استان، جمع ‌آوری نذورات عید قربان را انجام می ‌دهند و خیران می‌ توانند برای ذبح دام به کشتارگاه ‌های مورد تایید دامپزشکی در استان نیز مراجعه کنند.

بذرافشان با اشاره به اقدامات سال گذشته کمیته امداد فارس در عید قربان اعلام کرد:  در عید قربان سال گذشته بیش از 18 میلیارد تومان نذورات و قربانی از طریق خیران و مراکز نیکوکاری به کمیته امداد فارس تحویل داده و بین نیازمندان توزیع شد و پیش بینی امسال رقم 29 میلیارد تومانی است.

وی تاکید کرد: شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به ‌نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۱۰۷۱۸۸۷۷* از روش‌ های پرداخت نذورات مردمی است.

کد خبر 1077197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha