توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک های مؤمنانه دهه امامت و ولایت+تصاویر

فرمانده سپاه ثارالله استان از توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی در چهارمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه در سال جاری و به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، بعد از ظهر دوشنبه(۲۸ تیر) در حاشیه رزمایش کمک های مؤمنانه به مناسبت دهه امامت و ولایت در حسینیه ثارالله در جمع خبرنگاران حاضر در این مراسم گفت:  امروز چهارمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه در سال جاری برگزار می شود.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در سه رزمایش قبلی در مجموع ۱۲۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد؛ افزود: رزمایش چهارم با توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام و با مشارکت کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، سپاه ثارالله، بسیج سازندگی، تبلیغات اسلامی، بانک رسالت، آستان قدس و قرارگاه خاتم برگزار می شود.

 

 

وی هر بسته معیشتی را به ارزش ۳۵۰ هزار تومان و در مجموع هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، عدس، نخود، لوبیا، سویا و تخم مرغ دانست و اعلام کرد: همچنین برای دهه امامت و ولایت ۵ هزار بسته غذای گرم به مبلغ ۷۵ میلیون تومان در حاشیه شهر و در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام توزیع می شود.

 

 

سردار معروفی توزیع یک هزار و ۴۴۰ سری جهیزیه برای مددجویان کمیته امدا به ارزش ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را از دیگر خدمات مؤمنانه در دهه امامت و ولایت عنوان و بیان کرد: علاوه بر این، تعدادی از خانه های روستایی در اختیار خانواده های مددجویان قرار می گیرد.

 

 

وی اولویت خدمات مؤمنانه سپاه و بسیج استان کرمان را تأمین آب شرب پایدار مردم به ویژه در روستاها اعلام و تصریح کرد: در این راستا ۳۰۷ روستا را امسال آبرسانی می کنیم که تاکنون ۲۷ روستا انجام شده است و خیرین نیز پای این کار هستند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ساخت، ترمیم و تکمیل خانه های محرومین و مددجویان کمیته امدا با اولویت روستاها را از دیگر اقدامات مورد توجه خواند و گفت: یک هزار و ۲۰۰ مددجو در روستاها زندگی می کند که منازل آنان در اولویت است.

 

 

وی ایجاد اشتغال خُرد را اولویت بعدی سپاه ثارالله برشمرد و با بیان اینکه در این زمینه ۸۷ میلیارد تومان قرارداد با کمیته امداد استان داریم؛ افزود: ساماندهی و حل مشکلات حاشیه شهر اولویت دیگر ما است و به طور کلی تا زمانی که مردم نیاز دارند کنارشان باشیم با همین شدت بلکه بیشتر این کمک ها را ادامه می دهیم.

 

 

سردار معروفی در پایان اظهار کرد: برخی که مردم را نمی شناسند و مشکلات آنان را احساس نمی کنند می گویند این کمک ها چیست؟ در حالیکه ما فرمان امام خود برای رزمایش کمک های مؤمنانه را اجرا می کنیم و از همه مسئولین هم درخواست داریم در ارائه خدمات مؤمنانه سستی نکنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1077239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha