بی برنامگی برخی شهرستان ها در مبارزه با مواد مخدر

حسنی مقدم گفت: بی برنامگی در برخی شهرستان های خراسان جنوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر کاملا ملموس است، و تمام امکانات را برای مهار کرونا بسیج کرده ایم غافل از اینکه تلفات مواد مخدر همانند بیماری کرونا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدرضا حسنی‌مقدم» امروز (28 تیر) در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوسف اظهار کرد: شهرستان خوسف در حوزه مبارزه با مواد مخدر با مشکلات عدیده ای مواجه است.

 

دبیر هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه خوسف، شهرستان خاصی در حوزه مواد مخدر است، افزود: نیروی انتظامی شهرستان با حوزه گسترده، کویری و مباحث ویژه ای در حوزه مبارزه با مواد مخدر مواجه است که اقدامات آنها جای قدردانی دارد.

 

حسنی مقدم با گلایه از اینکه کارگروه های مبارزه با مواد مخدر در استان شکل گرفته است ولی گزارش هایی از اقدامات آنها حاصل نشده است، گفت: کارگروه هایی در حوزه پیشگیری و صیانت از معتادان بهبود یافته تشکیل شده است که باید تقویت شود.

 

وی افزایش کشفیات مواد را هشدار و زنگ خطری عنوان کرد و گفت: یک سوم کشفیات مواد مخدر در شهرستان مرزی نهبندان است اما شهرستان خوسف علی رغم اینکه منطقه مرزی نیست ولی به دلیل کویری بودن متاثر از آسیب های نزدیک بودن به مرکز استان و شهرستان نهبندان است که باید ویژه دیده شود.

 

دبیر هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه خوسف، شهرستان ویژه در مبارزه با مواد مخدر است، گفت: مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان کارکردها و مباحث فرهنگی بیشتری را می طلبد که باید همه دستگاه های اجرایی پای کار باشند.

 

حسنی مقدم با انتقاد از بی برنامگی در برخی شهرستان های خراسان جنوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: تمام امکانات را برای مهار کرونا بسیج کرده ایم غافل از اینکه تلفات مواد مخدر همانند بیماری کرونا است.

 

وی از مواد مخدر به عنوان پایه آسیب های اجتماعی همانند طلاق، هرزگی، خودکشی، دزدی و غیره یاد کرد و افزود: کاهش سن مصرف کنندگان مواد مخدر و شیوع اعتیاد به مواد مخدر در بین نوجوانان در جهان و در کشور ما بسیار نگران کننده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1077251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha