مکان عرضه دام زنده در رشت مشخص شد

حسنی از ممنوعیت عرصه دام زنده در جایگاه های موقت شهری رشت همزمان با عید سعید قربان و ایجاد مکان مشخص برای این امر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «علیرضا حسنی» امروز(دوشنبه،۲۸ تیر) در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان از ممنوعیت عرضه دام زنده در عید سعید قربان در جایگاه های موقت شهری خبرداد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت دسترسی آنها در سالهای گذشته نقاطی در سطح شهر برای عرضه دام مشخص می شد اما امسال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از بیماریهای مشترک و قابل انتقال بین انسان و دام محدودیت های ایجاد شد.

 

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت افزود: بر اساس تصمیمات متخذه "میدان دام کاسپین" واقع در کیلومتر ۵ جاده سراوان به فومن جنب کشتارگاه دام نمونه گیلان به عنوان محل عرضه دام مشخص شده است.

 

وی از ایجاد تیم های اجرایی و نظارتی با محوریت معاونت خدمات شهری شهرداری رشت برای جلوگیری از عرضه دام زنده به طور غیرمجاز در سطح معابر شهر، خبر داد و تاکید کرد: شهروندان برای حفظ سلامتی خویش به مراکزی که عرضه دام به صورت بهداشتی بوده و به طور شرعی ذبح انجام می پذیرد، مراجعه کنند.

 

حسنی رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توسط شهروندان هنگام مراجعه به محل تهیه دام زنده را مورد تاکید قرار داد و خواستار همکاری همشهریان گرامی برای رعایت دستورالعملهای بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس شد

کد خبر 1077259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha