خیران برای دستگیری از نیازمندان همیار کمیته امداد آستارا باشند

تسلی نیا گفت: خیران برای تهیه گوشت های قربانی به منظور توزیع بین نیازمندان در عید سعید قربان؛ همیار کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا باشند.

«بهرام تسلی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: رسالت اصلی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) دستگیری از نیازمندان و محرومین جامعه با استفاده از از ظرفیت های موجود و مشارکت خیرین و نیکوکاران است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا به فرا رسیدن عید سعید قربان اشاره کرد و با تبریک این عید، گفت: با توجه به نزدیک بودن عید قربان و همچنین تداوم ویروس کرونا نیازمندی افراد جامعه متاسفانه دو چندان شده است.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا در نظر دارد تا از ظرفیت این عید سعید و همت والای خیرین در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر به اقشار بی بضاعت جامعه استفاده کند، تصریح کرد: از همه خیرین و همشهریان بزرگوار انتظار داریم با اعطای خیرات و نذورات از قبیل گوسفند( دام زنده)، گوشت و یا کمک های نقدی به یاری نیازمندان بشتابند.

 

تسلی نیا گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۶۵۹  و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۲۸۰۹۷۱ به نام کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) نزد بانک ملی ایران آماده دریافت کمک های خیرین و شهروندان است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: همچنین خیرین و شهروندان می توانند گوشت های قربانی و دام زنده به منظور توزیع در بین نیازمندان را به اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا تحویل دهند.

 

وی تصریح کرد: خیرین و شهروندان برای هماهنگی تحویل کمک های نقدی و غیرنقدی خود  با شماره تماس ۰۹۱۴۳۵۷۴۵۹۰ تماس حاصل فرمایند.

 

تسلی نیا خاطرنشان کرد: چهار هزار خانوار با جمعیت ۹ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا هستند که تمامی خانوارها شناسایی شده و با  تحقیقات محلی مستحق کمک و یاری شما همشهریان گرامی می باشند .

کد خبر 1077274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha