مصلی بزرگ شهرستان قدس مرکزی برای مهارت های اشتغال و تولید

حجت الاسلام جوکار از برگزاری سومین جلسه طرح پدافند غیر عامل خانواده با محوریت قرارگاه محرومیت زدایی در دفتر امام جمعه شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان سومین جلسه طرح پدافند غیر عامل خانواده با محوریت قرارگاه محرومیت زدایی و با شعار «هر خانواده یک شغل هر مسجد یک کارگاه» در روز دوشنبه ۲۸ تیرماه سال جاری در دفتر امام جمعه شهرستان قدس برگزار شد.

 در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس، جانشین فرمانده سپاه، رئیس کمیته امداد، رئیس اداره صمت و اتاق اصناف و همچنین نمایندگانی از فرمانداری، آموزش و پرورش، فنی حرفه ای در این جلسه حضور داشتند.

حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به اینکه مهارت های فنی و حرفه ای راهی برای اشتغال جوانان است اظهار داشت: برخوردار نبودن جوانان جویای کار از مهارت یکی از دلایل مشکل بیکاری است و رفع این مشکل در گروی تغییر فرهنگ اشتغال، ترویج آموزش های مهارتی و ترغیب جوانان به فراگیری این آموزش هاست.

در این جلسه مقرر گردید ۸ مسجد برای آموزش به جوانان جویای کار اقدام نمایند که با همکاری مرکز فنی و حرفه ای به زودی اعلام می‌شود.

همچنین مقرر شد ستاد نماز جمعه شهرستان قدس با همکاری اداره صمت و مرکز آموزش فنی و حرفه ای در راستای آموزش مهارت های اشتغال و تولید در مصلی بزرگ شهرستان اقدام نمایند و تسهیلات حمایتی توسط بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت گردد.

کد خبر 1077277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha