۸۰ میلیارد تومان اعتبار به استان همدان اختصاص داده شد

نوبخت گفت: تا قبل از پایان فعالیت دولت دوازدهم، ۸۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های جدید عمرانی، اقتصادی و بهداشتی استان همدان اختصاص داده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،‌ «محمدباقرنوبخت» درباره مرکز جامع سرطان همدان گفت: امروز مرکز جامع سرطان به‌عنوان یکی از مواردی که از نظر علمی و فنی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد، افتتاح شد.

 

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه بیان داشت: این مرکز از نظر علمی جایگاه ویژه ای در منطقه و سطح کشور دارد که مرحله اول آن امروز به بهره برداری رسید و مراحل دوم و سوم این مرکز درمانی نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

 

وی ابراز کرد:‌در سفر قبلی که شهریورماه سال گذشته به استان با اصالت و فرهنگ همدان داشتم تعداد ۳۲ طرح و پروژه در شورای برنامه‌ریزی با ۳۴۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

 

نوبخت به احداث مسکن ملی محرومان در استان همدان نیز اشاره کرد و گفت: احداث سه هزار واحد مسکونی برای افرادی که قدرت ساخت و خرید خانه ندارد در استان همدان پیش بینی شده که امروز ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی از این تعداد به بهره برداری می رسد.

 

وی تصریح کرد: همچنین قبل از اتمام این دوره 80 میلیارد تومان اعتبار به باقیمانده پروژه‌ها اضافه می‌شود تا برای عمران و آبادانی استان صرف شود.

 

 

 

کد خبر 1077289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha