حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب را خنثی کرد/باید کمک کار دولت انقلابی باشیم

حجت الاسلام طیبی فر گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، اتحاد و همدلی ملت ایران را نشان داد و توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین طیبی فر» امروز(۲۸تیر) در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه درسپاه کربلا مازندران ضمن تبریک به‌مناسبت ماه ذی الحجه ماه اعیاد بزرگ قربان و غدیر و تسلیت به‌مناسبت شهادت امام باقر (ع)، بیان کرد: حضرت باقرالعلوم (ع) بعد از یک دوران خفقان که در آن اجازه نشر معارف اسلامی، سخن از اهل بیت (ع) گفتن به‌عنوان جرم تلقی می شد و بر بالای منابر جسارت به امام علی (ع) وصل شده بود و مردم از جهت فرهنگی ارتجاع و عقب‌گرد پیدا کرده بودند، کار به جایی رسید که دو مرکز نزول وحی مکه و مدینه مرکز رقاص‌ها و کارهای زشت شده بود‌‌ و جو فرهنگی خراب شده بود، به توفیق دست یافت.

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران افزود: آن حضرت یک حرکت دینی برای شکافتن مبانی دینی و حکومت‌داری اسلام را رقم زد، امام باقر (ع) با کرسی درس، تبیین مبانی و اصول زمینه را برای آغاز یک نهضت فرهنگی فراهم کرد و بعد از ایشان امام صادق (ع) آن را ادامه داد و در زمان امام رضا (ع) به مناظرات وسیع علمی کشیده شد.

 

حجت الاسلام طیبی فر گفت: در زمان امام محمد باقر (ع) به برخی از مسائلی که هیچ نفعی برای مردم نداشت پروبال داده می‌شد و حاکمیت تبدیل به یک امر موروثی شده بود مسائل اخلاقی و اقتصادی اوضاع بدی داشت، از سرمایه‌های ملت خوش گذرانی‌هایی انجام می‌داد، امروز افق فکری ما باید اینگونه باشد.

 

وی در ادامه بیان کرد: خداوند مهندس نظام تکوین و تشریع است، هر چیزی را در  جای خودش قرار داده و اگر گوشه‌ای از نظام تکوین دگرگون شود اتفاقات عظیمی خواهد افتاد، در نظام تشریع اراده خدا از زمانی که زمین را گسترش داده و اسباب حیات را فراهم کرد، اراده‌اش بر آن تعلق گرفت که یک قافله تشکیل و از دو نفر شروع شد، قافله بدون قافله‌سالار نمی‌شود، از زمان حضور آدم و حوا یکی به‌عنوان معصوم قافله‌سالار شد، همیشه جایگاه قافله‌سالار مقام عصمت بوده است و تا زمان ظهور ادامه دارد‌.

 

حجت الاسلام طیبی فر ادامه داد: اگر حاکمیت حضرت ولی عصر(عج) به قیامت کشید، معصوم آخرین نفری است که پایش را از کره زمین به بیرون می‌گذارد و معصوم برگشته و حاکمیت را به دست می‌گیرد، در طول تاریخ اولین نفری که آمد معصوم بود و آخرین نفر هم معصوم است.

 

وی عنوان کرد: هر کسی از این دایره بیرون رود از مهندسی نظام تشریع به بیرون رفته است، هر کسی اشتباهی انجام بدهد اصلاح می‌شود، این نکته کلیدی و محوری مهندسی هستی برای نظام تشریع این است که این نظام هر کجا از مسیر خودش خارج شود به مشکل برمی‌خوریم.

 

حجت الاسلام طیبی فر گفت: ما در دوره ای از تاریخ به‌سر می بریم که زیر سایه حاکمیت معصوم زندگی می‌کنیم، خداوند اراده‌اش تعلق نگرفته برای اینکه حاکمیت الهی با معجزه همراه شود، خداوند موسی (ع) را در سختی قرار دارد سپس در دریا معجزه‌ای فرستاد و نجات پیدا کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید مبارزه شکل بگیرد تا حاکمیت پیدا شود، مهندسی خداوند برای نظام تشریع تعریف شده است، امروز در جامعه‌ای که زندگی می‌کنیم اولا باید یک تقدیر ویژه از ملت عزیز داشته باشیم چرا که جلوی مزدورانی که‌دنبال رای دادن ۲۰ درصدی مردم بودند که اصل نظام را لگدمال کنند، ایستادند.

 

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به اختلالات در رای‌گیری و تبلیغات، گفت: مردم فداکارانه و عاشقانه برای تثبیت جمهوری اسلامی با رهنمودهای رهبری حرکت کردند، وقت گذاشتند تا خواسته دشمن برآورده نشود، امروز هم زمان گره‌گشایی دولت از کار مردم و ایجاد زمینه بیشتر برای حضور مردم است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران اضافه کرد: خواسته های مردم بالاست چرا که این خواسته برای خوب نبودن زمینه های فعلی پیش آمده، که با روحیه جهادی می توان مشکلات را برطرف کرد.

 

وی با بیان اینکه در این جلسه تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه سپاه انجام می‌شود، گفت: این نیرو باید موفق باشد که انصافا موفق می باشد، استان مازندران هم بسیار مهم است، امروز سپاه پاسداران انقلاب به‌عنوان تکیه‌گاه و ستون مجموعه‌های دیگر در حال فعالیت است، ما می‌خواهیم نیرو را برای خوب فرماندهی کردن هم در بخش پیشگیری و هم میکروب‌زدایی آماده کنیم.

 

حجت الاسلام طیبی فر تاکید کرد: حفظ نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن وظیفه سپاه پاسداران است، در عین حال که یک سازمان نظامی است یک نهاد است، این نیرو، نیروی انقلاب است ما وظیفه داریم برای تقویت این نیرو تلاش کنیم، اگر سپاه نگهبان انقلاب است ما نگهبان پاسداران هستیم.

کد خبر 1077342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha