برخورد قاطع با متخلفان کرونایی/محدودیت‌های کرونایی جدید در ۱۴ بند به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شد

دین پرست با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان کرونایی گفت: به پیشنهاد وزیر بهداشت در ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های کرونایی جدید در ۱۴ بند به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، بابک دین پرست،‌ معاون وزیر کشور شب گذشته (دوشنبه ۲۸ تیر) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با بیان اینکه با اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در استان تهران و البرز هرگونه ورود و خروج به ۳۳۵ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی استان‌های اعلام شده ممنوع است، گفت: به پیشنهاد وزیر بهداشت در ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های کرونایی جدید در ۱۴ بند به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شد.

 


وی با بیان اینکه در ابلاغیه محدودیت‌های جدید بر دو نکته تأکید شده است، افزود: با اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در استان تهران و البرز هرگونه ورود و خروج به ۳۳۵ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی استان‌های اعلام شده ممنوع است.

 


معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه 29 تير تا یکشنبه 3 مرداد تعطیل است، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در صورت مراعات نکردن پروتکل‌های بهداشتی توبیخ می‌شوند. بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار صنوف تحت فشارند.

 


وی با بیان اینکه برخورد قاطع با متخلفان کرونایی یک تیغ دو لبه است، افزود: کمیته بازرسی وزارت بهداشت به طور میانگین هر هفته بیش از ۲۵۰ هزار بازرسی انجام می‌دهد. طبق آمار بازرسی‌های اتاق اصناف، تعداد بازرسی‌های انجام شده در سه ماه گذشته ۹۳۴ هزار مورد و میزان جریمه اعمال شده بیش از ۵۰ میلیارد تومان بوده است و علی‌رغم تمام این بازرسی‌ها هر هفته بیش ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ صنف پلمب می‌شود.

کد خبر 1077388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha