برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در ۵ منطقه خراسان جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در پنج منطقه خراسان جنوبی از ۳۱ تیر الی ۱۰ مرداد با حضور یک و ۹۸۵ نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» امروز (29 تیر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در مقطع شهرستانی از 31 ترماه الی 10 مردادماه در استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه یک هزار و 985 نفر در این مسابقات شرکت خواهند کرد، افزود: از لحاظ آمار ثبت نام کنندگان در این دوره از مسابقات قرآن کریم خراسان جنوبی توانسته در سطح کشور رتبه سوم را به دست آورد.

 

وی به رشته های چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اشاره کرد و گفت: این مسابقات در 9 رشته شامل قرائت تحقیق قرآن کریم، قرائت ترتیل قرآن کریم، حفظ کل قرآن کریم، حفظ 5 جز، حفظ 10 جز، حفظ 20 جزء قرآن کریم و رشته اذان و دعاخوانی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اینکه چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در پنج منطقه استان برگزار می شود، ادامه داد: منطقه یک شهرستان های بیرجند و خوسف هستند که در 31 تیرماه و یک مردادماه میزبان برگزاری این مسابقات خواهند بود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: منطقه 2 شامل شهرستان های قاین، زیرکوه و خضری می شود و مسابقات قرآن کریم در این شهرستان ها در سوم مردادماه به میزبانی شهرستان قاین برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در منطقه سه شهرستان های سرایان و فردوس چهارم مردادماه و در منطقه چهار شهرستان های بشرویه و طبس پنجم مردادماه و در منطقه پنج شهرستان های سربیشه و نهبندان و درمیان 10 مردادماه این مسابقات برگراز خواهد شد.

 

حجت الاسلام بخشی پور در پایان گفت: مرحله شهرستانی مسابقه رشته تفسیر قرآن کریم نیز به صورت غیرحضوری 13 مرداد در سطح خراسان جنوبی با حضور یک هزار و 300 نفر برگزار می شود.

کد خبر 1077399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha