هم افزایی میان مجامع خیریه و عام المنفعه یک ضرورت است

آیت الله دستغیب گفت: هم افزایی میان مجامع خیریه و عام المنفعه یک ضرورت است و اتحاد تخصص های مجامع و هم اندیشی و هماهنگی بین مدیران این مجموعه ها، گام موثری برای شناسایی و حل مشکلات مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «سید علی اصغر دستغیب»، امروز (سه شنبه 29 تیر) در مجمع عمومی سالانه شبکه مجمع خیرین فارس گفت: شبکه مجمع خیرین فارس به عنوان یک الگو، قابل تعمیم و توسعه به تمام استان های کشور است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری​ افزود: اقداماتی مانند تشکیل و تاسیس شبکه مجمع خیرین، مصداق بارز دستور شریف قرآنی مبنی بر«تعاونوا علی البر و التقوی» است.

وی اضافه کرد: این شبکه نیز مانند سایر مجامع خیرین در مسیر حرکت و فعالیت خود نیازمند اصلاح، بازنگری و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف است اما برکات عملکرد یک ساله این شبکه نشان دهنده اهداف عالی و درستی اصل این حرکت از ابتدای امر است.

آیت الله دستغیب تصریح کرد: هم افزایی میان مجامع خیریه و عام المنفعه یک ضرورت است و اتحاد تخصص های مجامع و هم اندیشی و هماهنگی بین مدیران این مجموعه ها، گام موثری برای شناسایی و حل مشکلات مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: سنت الهی مبتنی بر هدایت و استعانت کسانی است که در راه خدا خالصانه تلاش می کنند و فعالیت و سخت کوشی در امور عام المنفعه مانند شبکه مجمع خیرین از مصادیق جهاد فی سبیل الله است.

خاطر نشان می شود، «سیروس پاک فطرت»، مدیر عامل شبکه مجمع خیرین استان فارس در این نشست گزارش عملکرد یک ساله این شبکه از تیرماه ۹۹ تا تیرماه سال جاری را تشریح کرد و «محمدهادی ایمانیه»، رئیس هیئت مدیره این شبکه نیز توضیحاتی در خصوص فعالیت ها و فلسفه تشکیل شبکه بیان کرد.

کد خبر 1077402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha