ضرورت تامین آب و برق در روز عید قربان

کوهساری گفت: با توجه به شرایط استان و اعمال محدودیت ها باید نسبت به تامین آب و برق مشترکان خانگی در ایام عید قربان اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامعلی کوهساری» صبح امروز (سه شنبه 29 تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: ستاد استانی پیشگیری کرونا ممنوعیت برای برگزاری نماز عید قربان و دعای روز عرفه داشته ولی در روز عید مردم قربانی می کنند و فرمانداری ها هیچ نظارتی نخواهند داشت.

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه تامین آب شرب مناسب از سوی  شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان در این روز باید اقدام شود تا مردم با کمبود آب رو به رو نشوند تا مشکل بهداشتی پیش نیاید.

 

کوهساری بیان کرد: با گرمی هوا رو به رو خواهیم بود و با قطعی برق بیماران با مشکل تنفسی بیشتری رو به رو می شوند و این مهم  مزید برعلت خواهد شد و شرکت توزیع برق این شرایط را فراهم کنند که قطعی برق در این ایام نداشته باشیم.

 

وی یادآور شد: امکانات و تجهیزات بیمارستانی  در شهرستان آزادشهر کم است و بیمارستان خان ببین با حداقل امکانات فعالیت می کند و نسبت به تجهیز این بیمارستان اقدام شود.

 

این مقام مسئول بیان کرد: ورود مسافران به استان باید با شدت بیشتری کنترل شود و حضور افراد مختلف از استان شرقی این شرایط را برای استان وخیم تر می کند و حتی مشکلاتی برای خود این افراد به وجود می آورد.

 

کوهساریان خواستار شد که واکسیناسیون افراد در استان گلستان با سرعت بیشتری پیگیری شود.

کد خبر 1077422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha