راه اندازی ۶ کارگاه اشتغالزایی با ظرفیتی برابر با ۱۰۰ نفر ویژه بانوان سرپرست خانوار ویژه دهه ولایت

طیران با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی و برپایی چهاردهمین رزمایش مواسات و همدلی گفت: ۶ کارگاه اشتغالزایی با ظرفیتی برابر با ۱۰۰ نفر ویژه بانوان سرپرست خانوار ویژه دهه ولایت راه اندازی می شود.

« سرهنگ مهران طیران» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت گفت: مرحله چهاردهم رزمایش مواسات و همدلی با هدف لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب به مناسبت دهه ولایت برگزار می گردد. 

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: راه اندازی ۶ کارگاه اشتغالزایی با ظرفیتی برابر با ۱۰۰ نفر ویژه بانوان سرپرست خانوار از دیگر برنامه های این سازمان است.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به محرومان و مستضعفان بیان کرد: کمک های مومنانه و رسیدگی به محرومان از جمله اقدامات مشترک میان نواحی و حوزه ها در سطح شهرستان های استان است. 

 

وی اظهار کرد: توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و توزیع گوشت قربانی به مناسبت عید سعید قربان از جمله اقدامات برنامه ریزی شده به این مناسبت است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی همچنین هفتاد هزار پرس غذای گرم میان محرومان از دیگر برنامه های هفته امامت و ولایت است. 

 

 

کد خبر 1077426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha