اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان دورود

سرهنگ سیاه منصور از اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در نقاط آلوده و جرم خیز در اين شهرستان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، سرهنگ «جمشید سیاه منصور » در سخنانی اظهار داشت: طرح پاکسازي در نقاط آلوده و جرم خيز سطح شهرستان، توسط عوامل کوپ، پليس هاي تخصصي و پرسنل ستادی اين فرماندهي و با هدف ارتقاء امنيت اجتماعي به مرحله اجرا درآمد.


فرمانده انتظامي دورود افزود: در اجرای این طرح از توقیف ۱۰ دستگاه خودرو و موتورسيكلت، دستگیری یک قاچاقچی موادمخدرو ۱۵ متهم تحت تعقيب مقام قضايي، ۴ سارق ، و۴  خرده فروش مواد مخدر خبر داد .



وی خاطرنشان کرد: كشف ۲ كيلو و ۴۵۰ گرم انواع مواد مخدر، وکشف ۸ فقره انواع سرقت را از ديگر اقدامات اجراي طرح ارتقای امنیت اجتماعی است.



سرهنگ سیاه منصور با تشكر از مردم به خاطر گزارش های به موقع وهمكاري با نيروي انتظامی، اظهار کرد: اجراي طرح هاي مختلف بصورت ضربتي و غير مترقبه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان مي توانند با گزارش سريع و به موقع ناهنجاري هاي اجتماعي از طريق مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ نقش موثري در تحکيم امنيت جامعه داشته باشند.

کد خبر 1077494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha