کسب ۱۱ رتبه برتر مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز توسط دانش آموزان جهرمی

بخشی گفت: دانش آموزان جهرمی توانستند با عملکرد در خور توجه، حائز رتبه های برتر استانی در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز شدند.

«یوسف بخشی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سی ونهمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز در مرحله شهرستان بیش از یکصد دانش آموزان مجوز راه یابی به مرحله استانی را پیدا کردند که با توجه به شرایط کرونایی و بر گزاری مسابقات به صورت مجازی، بیست سهمیه به شهرستان جهرم اختصاص داده شد.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش جهرم افزود: از میان ۲۰ دانش آموزی که در مرحله استانی با دیگر مناطق به رقابت پرداختند، ۱۱ نفر توانستند رتبه های دوم و سوم را کسب کنند و دیگر دانش آموزان با اختلاف ناچیز شانس کسب رتبه اول تا سوم را از دست دادند.

 

وی بیان کرد: «زهرا افروشه» در رشته انشاء نماز، «هانیه رحمانیان» در رشته حفظ ۱۰ جزء، «حنانه صفر پور» در رشته قرائت تحقیق، «علی کرمی» در رشته تفسیر و «رضا فروغی نسب» در رشته صحیفه سجادیه توانستند رتبه دوم را کسب کنند.

 

بخشی ادامه داد: «مینا رهسپار» در رشته قرائت تحقیق، «امیر حسین شیرزادی» در رشته حفظ پنج جزء، «محمد رضا زارعی» در رشته نهج البلاغه، «امیر حسین قانع» در رشته حفظ 10 جزء، «ارشیا رازقی» در رشته صحیفه سجادیه و «امیر محمد خدادادی» در رشته قرائت تحقیق حائز رتبه سوم شدند.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش جهرم در پایان کسب این موفقیت را به دانش آموزان، اولیا و مربیان ایشان تبریک گفته و از خداوند باری تعالی آروزی توفیق روز افزون دارد.

کد خبر 1077520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha