افتتاح ۴ پروژه پیش بیمارستانی در جنوب کرمان 

اصغر مکارم گفت: امروز ۴ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی در جنوب کرمان افتتاح شده و طرح های افتتاحی امروز دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در راستای سی و هشتمین آیین پویش ره سلامت شامل افتتاح طرح های سازمان اورژانس کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۹ تیر ماه با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر بهداشت و رئیس اورژانس کشور چندین پروژه در حوزه سلامت و درمان جنوب کرمان افتتاح شد.


«اصغر مکارم» در این خصوص، گفت: امروز ۴ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی در جنوب کرمان افتتاح شده و طرح های افتتاحی امروز دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در راستای سی و هشتمین آیین پویش ره سلامت شامل افتتاح طرح های سازمان اورژانس کشور به بهره برداری رسید.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: ساختمان مرکزی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث جیرفت با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال و زیربنای یک هزار و ۱۰۰ متر مربع، ساختمان پایگاه اورژانس جاده صولان از توابع شهرستان قلعه‌گنج با اعتباری بیش از ۵ میلیارد ریال و زیربنای ۱۲۰ متر مربع و ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای میانچیل از توابع شهرستان جیرفت با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال و زیربنای ۱۲۰ مترمربع به بهره برداری رسید.


وی ابراز کرد: همچنین پایگاه اورژانس جاده‌ای چاه‌ حاجی از توابع شهرستان کهنوج با زیربنای ۱۲۰ متر مربع با اعتبار ۵ میلیارد ریال افتتاح شد که با این اقدامات اکنون ۳۸ پایگاه در جنوب استان کرمان وجود دارد.


مکارم اظهار کرد: خوشبختانه در طول ۲ دوره دولت تدبیر و امید ۱۴ پایگاه راه اندازی شده که از این تعداد ۳ پایگاه امروز راه اندازی شده و ۱۱ پایگاه غیر فعال داریم که امیدواریم در برنامه های بعدی بتوانیم آنها را نیز فعال کنیم.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خاطرنشان کرد: یکی از عمده مشکلات منطقه جنوب کرمان، کمبود آمبولانس است که می طلبد نسبت به رفع این مشکل توجه ویژه ای شود.


وی در خاتمه تصریح کرد: طرح اورژانس هوایی از سال گذشته مصوب شده اما متاسفانه تاکنون به مرحله اجرایی نرسیده که به تازگی پیگیری کردیم ان شاء الله با همت رئیس اورژانس، این مشکل نیز رفع شود.

کد خبر 1077547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha