عدم اعتماد به مدیریت شهری باعث عقب افتادن پروژه های عمرانی می شد

نوروزی با بیان اینکه برخی مواقع هزینه تملک املاک قرارگرفته در مسیر پروژه ها و معارضات از خود پروژه بیشتر است، گفت: اگر قرار بود به مدیریت شهری اعتماد نکنیم بسیاری از طرح ها هنوز در مرحله مناقصه بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «احمد نوروزی» امروز(۲۹ تیر) در مراسم افتتاح پل سواره رو و بولوار ۴۵ متری شهید فخری زاده که با حضور شهردار مشهد، رییس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، افزود:اعتبارات سنگینی در این منطقه برای احداث چندین پروژه از جمله کوهشار و بولوار ۴۵ متری شهید فخری زاده هزینه شده است.

 

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد اضافه کرد: در این پروژه ها باید یادی کنیم از تلاشهای معاونت اقتصادی و مالی که در پشت صحنه کار می کنند و معاونت عمرانی را برای اجرای پروژه های مختلف با تامین مالی و تملک املاک یاری می کنند.

 

وی با بیان اینکه برخی مواقع هزینه تملک املاک قرارگرفته در مسیر پروژه ها و معارضات از خود پروژه بیشتر است، اظهارکرد: اگر قرار بود به مدیریت شهری اعتماد نکنیم بسیاری از طرح ها هنوزدر مرحله مناقصه بود، در کوهشار ما به تیم آقای شهردار اعتماد کردیم و پشتیبانی و همراهی شورای شهر باعث شد قدرت و بازدهی کار چند برابر شود.

 

نوروزی با اشاره به اینکه در دوره پنجم راهبردهای خوبی با تدوین برنامه میان مدت بکارگرفته شد، ادامه داد: ما شهرداری را با بدهی تحویل گرفتیم و شهرداری را که بدهی سر رسید ندارد تحویل می دهیم.

 

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای اجرای این پروژه ها حتی نیمه شب و صبح زود جلسه برگزار شد تا این نتایج شیرین به دست آمد. امیدواریم در ۴ سال آینده نیز همین سرعت ادامه پیدا کند، ما با کارنامه موفق شورا را ترک می کنیم وخوشحال می شویم شورای ششم بتواند با موفقیت کارش را انجام دهد.

کد خبر 1077620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha