آغاز واکسیناسیون کرونا جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد در آستارا

شمس از آغاز واکسیناسیون کرونای جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد در شهرستان آستارا خبر داد.

«نصرالله شمس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: واکسیناسیون جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد، همسران شهدا و همسران جانبازان بالای ۵۰ درصد در شهرستان آستارا آغاز شد.

 

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا با بیان اینکه واکسیناسیون جانبازان، همسران شهدا و جانبازان در مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا انجام می شود، افزود: تزریق واکسن با رعایت پروتکل های بهداشتی  انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه واکسن هایی که به گروه های مذکور تزریق شد از نوع کوو ایران برکت و سینوفارم ساخت کشور چین بود، تصریح کرد: واکسیناسیون سایر گروه‌ها در برابر کرونا متعاقبا اعلام می شود.

 

شمس گفت: آن دسته از جانبازانی که امکان حضور در مراکز بهداشتی را ندارند، با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تزریق واکسن برای آنها در منزل صورت می گیرد.

 

 رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا خاطرنشان کرد: تزریق واکسن کرونا یکی از اصلی ‌ترین اقدامات در مقابل این بیماری است اما  رعایت پروتکل‌ها از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از ترددهای غیرضروری، عدم حضور در مراکز و اماکن شلوغ و ... به اندازه واکسن اهمیت دارد.

کد خبر 1077639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha