دوره های آموزشی صنایع دستی در تالش برگزار می شود

امیری نژاد گفت: دوره های آموزشی صنایع دستی با همکاری مرکز فنی و حرفه ای در شهرستان تالش برگزار می شود.

«پردل امیری نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،اظهارکرد: آموزش در رونق و توسعه صنایع‌ دستی نقش تاثیرگذار و مهمی دارد.

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تالش افزود: این دوره‌های آموزشی در آموزشگاه های شهرستان تالش برگزار می شود.

 

وی با بیان  اینکه دوره های آموزشی رشته های صنایع دستی به همت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تالش و با همکاری مرکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه های فنی وحرفه ای شهرستان برگزار می شود، تصریح کرد: در این دوره های آموزشی که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، استادکاران هر رشته به تدریس می پردازند.

 

امیری نژاد گفت: دوره های آموزشی در راستای پرکردن اوقات فراغت علاقمندان به صنایع دستی و در رشته های گلیم بافی، شال بافی، البسه محلی، چرم دوزی، سفالگری و جاجیم بافی برگزار می شود.

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تالش با اشاره به اینکه این دوره های آموزشی با تخفیف ۳۰ درصدی برای هنرآموزان برگزار می شود، افزود: برای شرکت کنندگان در دوره ها از سوی معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گواهی آموزشی معتبر صادر می شود.

 

امیری نژاد خاطرنشان کرد: امروزه نقش فضای مجازی در بهبود و توسعه کسب وکار انکارناپذیر است و هنرمندان نیز باید برای بازاریابی و فروش تولیدات خود، از این ظرفیت بهره ببرند.

 

کد خبر 1077641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha