برنامه‌های یک هزار و ۱۰۰ شعبه هیئت رزمندگان اسلام در دهه ولایت و امامت/لغو جشن ۴روز نخست در بوستان نوروز

مداحی با اشاره به اینکه هیئت رزمندگان بنا بود به مناسبت دهه ولایت ۹ روز جشن برگزار کند،گفت:مراسم ۴ روز نخست در بوستان نوروز به دلیل شرایط کرونایی لغو شد،امایک هزار و ۱۰۰ شعبه این هیئت،کاروانهای شادی غدیر را با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می کنند.

«علی اکبر مداحی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به لغو برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام در بوستان نوروز جنب پل طبیعت به مناسبت دهه ولایت و امامت اظهار کرد: قرار بود، هیئت رزمندگان اسلام به مناسبت دهه امامت و ولایت 9 روز مراسم جشن برگزار کند که چهار روز اول این مراسم در بوستان نوروز به دلیل شرایط بحران کرونا لغو شد.


 

رئیس ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام بیان کرد:اما پنج روز دوم دهه ولایت و امامت در صورتی که شرایط کرونایی کاهش یابد و اوضاع بهتر شود با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا جشن هایی به مدت 5 روز در میدان آیینی امام حسین(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، که به زودی برنامه های تدارک دیده شده از سوم تا هفتم مرداد ماه اطلاع رسانی می شود.


 

مداحی با اشاره به فعالیت یک هزار و 100 شعبه هیئت رزمندگان اسلام در سراسر کشور گفت: قرار است، شعبات هیئت رزمندگان اسلام در سراسر کشور در استانها و روستاها، کاروان شادی غدیر را به صورت خودرویی با رعایت پروتکل های بهداشتی راه اندازی کنند و با حضور مبلغان غدیر و مداحان نوجوان و جوان به تبلیغ فرهنگ غدیر بپردازند و نیز به کودکان هدایایی توزیع نمایند.


 

وی همچنین از توزیع بسته های معیشتی توسط کاروان های غدیر میان خانواده‌های کم برخوردار خبر داد و گفت:پذیرایی از مردم با شیرینی و آبمیوه از دیگر برنامه‌های کاروان های غدیر در سراسراستانهای کشور است.

 

پیش از این قرار بود که هیئت رزمندگان اسلام ۹ روز جشن به مناسبت دهه ولایت برگزار کند، مراسم ۴ روز نخست در بوستان نوروز جنب پل طبیعت را به دلیل شرایط کرونایی لغو کرد.در این مراسم بنا بود حجت‌الاسلام علی سرلک سخنرانی، سیدمهدی میرداماد، احمد نیکبختیان، حامد خمسه، مهدی رعنایی، محمود علوی، علی پورکاوه، مسعود پیرایش و علی‌اصغر ژولیده مدیحه‌سرایی کنند.

کد خبر 1077668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha