ارائه آموزش‌های مهارتی به نیروی انسانی عامل پویایی مراکز تولیدی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از عوامل پویایی و کارآرایی مراکز صنعتی و تولیدی ارائه مستمر آموزش‌های مهارتی به نیروی انسانی شاغل در این بخش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در چهارمین جلسه کمیته آموزش در صنایع این استان که در اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد با اشاره به ضرورت توسعه مراکز جوارکارگاهی و بین کارگاهی در سطح استان اظهار کرد: یکی از عوامل پویایی و کارآیی مراکز صنعتی و تولیدی، ارائه مستمر آموزش‌های مهارتی به نیروی انسانی شاغل در این بخش است.

 

 

وی با تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به همه تلاشگران عرصه مهارت کشور بویژه استان کردستان از آمادگی کامل دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در راستای حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در راستای توسعه و گسترش مهارت آموزی و نهضت مهارت افزایی در سطح استان خبر داد.

 

 

وی با اشاره به شاخصه‌های اصلی توسعه همه جانبه در کشورها گفت: بنای اصلی توسعه همه جانبه در تمامی کشورهای جهان آموزش است که در این بین آموزش‌های مهارتی یکی از تاثیرگذارترین نوع آموزش‌ها در این حوزه به شمار می‌رود.

 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آموزش‌های مهارتی را پلی میان صنعت و افزایش بهره‌وری در تولید برشمرد و افزود: آموزش‌های مهارتی با تربیت نیروی متخصص و ماهر و ارتقاء سطح مهارت افراد شاغل در صنایع مختلف استان می‌تواند به افزایش بهره‌وری و ارزش افزوده کمک شایانی نماید که نتیجه این اقدام رونق تولید در استان کردستان است.

کد خبر 1077692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha