مردم پای ارزش های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند

حجت الاسلام مرادبیگی با بیان اینکه امید است دولت جدید بتواند با تفکر جهادی مشکلات عدیده کشور را به سامان برساند، گفت: عید قربان بهترین فرصت انسان برای کمک کردن به نیازمندان و مستمندان جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،امام جمعه موقت ایلام، صبح امروز(۳۰ تیر) در خطبه های نماز عید سعید قربان، با بیان اینکه روز عرفه و عید قربان  از گرامی‌ترین و پربرکت‌ترین روزهای سال است، اظهار کرد: تقوای الهی مهم ترین توشه هر انسان مومن برای آخرت است.

 

حجت الاسلام« وعد مرادبیگی» با اشاره به اینکه عید قربان و روز عرفه  فرصتی است دوباره برای بندگان  تا با توبه و استغفار خود را به درگاه امن الهی وصل کنند، ابراز کرد: همه افراد جامعه در امانتداری و مسئولیت های اجتماعی مسئول هستند و عید قربان بهترین فرصت انسان برای کمک کردن به نیازمندان و مستمندان جامعه است که با قربانی کردن در این زمینه مشارکت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه قربانی کردن تنها به معنای ذبح قربانی نیست بلکه به معنای قربانی کردن شهوات و اخلاص و بندگی در پیشگاه خداوند متعال است، یادآور شد: انسان در دعای عرفه، قرب الهی، شناخت خود  و آمرزش گناهان را از خداوند متعال طلب می کند.

 

امام جمعه موقت ایلام یادآور شد: عید سیعد قربان، روز رحمت الهی و نیایش است و جاماندگان شب قدر می‌توانند از آن استفاده کنند تا با دلی پاک از گناه وارد ماه  محرم شوند.

 

حجت الاسلام مرادبیگی در ادامه با اشاره به اینکه مردم پای ارزش های انقلاب و نظام ایستاده و حضوری همیشه در صحنه داشته اند، گفت:امید مردم به دولت سیزدهم است تا این دولت بتواند حداقل معیشت را برای آنان فراهم کند و آنان را از این همه مشکلات نجات دهد.

 

وی ابراز کرد: اکنون امید مردم به دولت منتخب است تا مشکلات را رفع و به حداقل ممکن برساند و امید است این دولت پس از آغاز فعالیت در ارایه راهکارها برای رفع مشکلات مردم اعم از فرهنگی و اقتصادی موفق عمل کند.

 

امام جمعه موقت ایلام تصریح کرد: امید است در دولت جدید مدیریت جهادی و انقلابی حاکم شود و بتواند با تفکر جهادی مشکلات عدیده کشور را به سامان برساند.

کد خبر 1077741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha