مراسم گرامیداشت شهدای حج خونین با محوریت شهید دیودار در نکا برگزار شد

همزمان با هفته حج، مراسم گرامیداشت شهدای حج خونین با محوریت شهید « علیرضا دیودار» در نکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، آیین گرامیداشت شهدای حج خونین با محوریت شهید « علیرضا دیودار» از شهدای حج در شهرستان نکا سه شنبه شب ( 29 تیر) با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امام جمعه نکا و جمعی از خانواده شهدا و دوستداران به مقام شهید و شهادت در گلزار شهدای گمنام نکا برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» با گرامیداشت نام و یاد شهدا گفت: عزت، بزرگی و اقتدار فعلی ما از مقام شهدا و خون شهدایی است که رفتند تا ما در آسایش و آرامش زندگی کنیم.

 

امام جمعه نکا افزود: بزرگداشت نام و یاد شهدا در واقع بزرگداشت همه خوبی ها و مهربانی هاست و نباید این آیین ها در جامعه کمرنگ شود و باید با برگزاری این آیین ها در راستای نهادینه کردن ارزش ها در جامعه تلاش شود.

 

وی تصریح کرد: شهید و شهادت از مقام والایی برخوردار است و باید این ارزش های مقدس در بین جوانان و نوجوانان ما نهادینه شود تا ضمن ارج نهادن به آرمان های انقلاب و نظام در مسیر شهدا استوارتر از گذشته گام برداریم.

 

این مراسم با مداحی محسن سلطانی از مداحان شهرستان نکا و با حضور دوستداران به شهید و شهادت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 1077755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha