ترویج فرهنگ کار، جهاد و تلاش نیاز امروز جامعه است

سرهنگ مهجوری گفت: ترویج فرهنگ کار، جهاد و تلاش نیاز امروز جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «محمد مهجوری» در آیین سرکشی از اردوهای جهادی حوزه بسیج شهید رجایی ادارات کل در روستاهای اراک، ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه جهاد و سازندگی گفت: اردوهای جهادی و بسیجی بهترین فرصت را برای تربیت و پرورش مدیران آینده نظام اسلامی ایجاد کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی بسیج میدان بزرگ ساختن است، افزود: افراد با شرکت در این اردوها منشا خدمات بسیاری برای جامعه و مردم هستند و علاوه بر آن با حضور در این میدان آموزش های لازم را برای ساخت آینده ای درخشان فرا گرفته و برای مدیریت آینده کشور تربیت می شوند.

 

وی ترویج فرهنگ کار، تلاش و جهاد را یکی از نیازهای روز جامعه دانست و بیان کرد: اردوهای جهادی بسیج سهم به سزایی در این مسئله دارند و ما هر اندازه برای فراگیر شدن و تقویت حرکت های جهادی بسیج کار کنیم کم است چرا که منشا برکات زیادی خواهد بود.

 

این مقام مسئول توسعه اردوهای جهادی بسیج را مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: خوشبختانه این اردوها امروز به نقطه خوبی رسیده و هم از نظر کیفی و کمی به اهداف خود رسیده است.

 

مهجوری اضافه کرد: رویکرد تخصص محور بودن اردوهای جهادی که در همه عرصه ها و مسائل نقش آفرینی می کنند نشان از اهمیت این اردوها است و جهادگران بسیجی در طی این سال ها با تلاش و روحیه جهادی امروز به سفیران کار و تلاش تبدیل شده اند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک در ادامه با بیان اینکه در سطح شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی فعال هستند، ادامه داد: این افراد در عرصه های محرومیت زدایی، سازندگی، آبادانی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار، کشاورزی، خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی، دامپزشکی خدمات اجتماعی و فعالیت در طرح شهید سلیمانی و نهضت کمک مومنانه فعالیت می کنند.

 

وی در پایان حمایت همه جانبه از اردوهای جهادی را ضروری دانست و اضافه کرد: یکی از مهمترین مسایلی که باید در خصوص اردوهای جهادی بسیج همه به آن توجه داشته باشند حمایت همه جانبه است که همه در این راستا باید نقش آفرینی کنند و دستگاه های اداری، خیرین و رسانه ها برای تقویت این حرکت ها نقش به سزایی دارند.

کد خبر 1077792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha