آمریکا بزرگ‌ترین نماد شیطانی است/تمام لحظات زندگی‌مان باید خدایی باشد

حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی گفت: دفع شیاطین قدرت طلب در همه جا ممکن است و باید شیطان را برانیم و وظیفه داریم از شیاطین قدرت طلب که دنیا را چپاول می‌کنند، دوری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی‌لائینی» امروز(۳۰ تیرماه) در خطبه‌های عید قربان که در مصلی نماز جمعه شهر ساری برگزار شد با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و ضرورت پیروی از رب‌البیت اظهار کرد: امسال هم حجاج همانند سال قبل نتوانستند خانه کعبه را طواف کنند و حج بجا آورند اما رب البیت همه جا در دسترس و حاضر است.

 

 

نماینده ولی فقیه درمازندران به فرازی از پیام حج رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: دفع شیاطین قدرت طلب در همه جا ممکن است و باید شیطان را برانیم و وظیفه داریم از شیاطین قدرت طلب که دنیا را چپاول می‌کنند، دوری کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در تمام لحظات زندگی، خدایی و اهل عبادت باشیم، تصریح کرد: راه درست را بشناسیم و به دستورات الهی عمل کنیم.

 

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با اشاره به ضرورت دفع و از بین بردن ابلیس صفتان قدرت طلب ادامه داد: آمریکا بزرگترین نماد شیطانی است و شعار بین المللی مرگ بر آمریکا بهترین رمی شیطانی است.

 

 

وی به فراری از بیانات رهبری در خصوص ضرورت طرد شیاطین اشاره و  اظهار کرد: از آنجایی که رمی شیطان در مکه نیز با وجود شرایط فعلی مهیا نیست باید اقدام به طرد شیطان صفتان در هر شرایط کرد.

 

 

 امام جمعه ساری خاطر نشان کرد:  طرد شیطان در حال حاضر در منا ممکن نیست اما دفع و طرد شیاطین قدرت طلب در همه جا ممکن و میسر است و باید شیطان را برانیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: رهبری فرمودند باید شیاطین را در هر شرایطی از سر خویش راند این شیطان ممکن است در هیبت انسان ظاهر می‌شود.

 

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی گفت: دفع شیاطین قدرت طلب در همه جا ممکن است و باید شیطان را برانیم و وظیفه داریم از شیاطین قدرت طلب که دنیا را چپاول می‌کنند، دوری کنیم.

 

 

 

کد خبر 1077816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha