انتقاد معاون فرهنگی سازمان تبلیغات به اظهارات متناقض ستاد ملی کرونا درباره مراسم عرفه

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات با انتقاد به اظهارات متناقض ستاد ملی کرونا درباره عرفه گفت: متاسفانه باز هم شاهد حرف‌های متنافض از ستاد ملی کرونا هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با انتقاد به اظهارات متناقض ستاد ملی کرونا درباره عرفه گفت: متاسفانه باز هم شاهد حرف‌های متنافض از ستاد ملی کرونا هستیم، در حالی که وزیر کشور با صراحت اعلام کرده که دستورالعمل‌های بهداشتی سال گذشته امسال هم مبنای تصمیم گیری در مورد مراسمات دینی است، باز هم شاهد این هستیم که دیگر مسئولان این ستاد، نظرات خود را یکباره تغییر می‌دهند و حرف‌هایی می‌زنند که مبنای کارشناسی ندارد.

حجت‌الاسلام عزت زمانی ادامه داد: سال گذشته هم مسئولان این ستاد، در شب اول محرم نظرات تازه‌ای دادند. امسال هم در روز عرفه در حالی که مجالس آماده برگزاری مجالس با رعایت پروتکل بودند، فرمانده ستاد کرونای تهران صبح امروز برگزاری هرگونه برنامه را رد کرده است. واقعا این دوستان نمی‌دانند مقدمات برگزاری یک مراسم چند روز زمان لازم دارد؟ پیش‌بینی شرایط برای ستاد کرونا از قبل ممکن نبود که ناگهان یادشان می‌افتد قانون جدید ابلاغ کنند؟ 


وی در پایان تاکید کرد: هیات‌های مذهبی سال گذشته نشان دادند که به دستورالعمل‌های بهداشتی و قوانین بیش از دیگران پایبند هستند.

کد خبر 1077859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha