اعطای «گواهینامه هنری» هنرمند توانیاب سفیدشهری

مدیر آموزشگاه آزاد هنری سعید آران و بیدگل گفت: گواهینامه درجه چهار هنری «فاطمه حمامی نصرآبادی» از سوی شورای ارزشیابی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و به این هنرمند اهدا شد.

سعید بوجار آرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آیین رونمایی از گواهینامه هنری هنرمند توانیاب سفیدشهری با حضور منتخبان شورای اسلامی شهرهای سفیدشهر و آران و بیدگل  و جمعی از هنر دوستان با توجه به شرایط کرونایی به صورت محدود در خانه کتاب کافیشه آران و بیدگل برگزار  شد. 

 

مدیر آموزشگاه آزاد هنری سعید آران و بیدگل افزود: در این مراسم، گواهینامه درجه چهار هنری «فاطمه حمامی نصرآبادی»  که معادل فوق دیپلم است از سوی شورای ارزشیابی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و به این هنرمند اهدا شد.

 

بوجار آرانی خاطر نشان کرد: اگرچه آوازه فاطمه حمامی فراتر از مرزهای کشور است و او دیگر به هنرمندی جهانی تبدیل شده است، اما اعطای این گواهینامه هنری نقطه عطف دیگری در مسیر رشد و تعالی فاطمه خواهد بود. 

 

فاطمه حمامی نصرآبادی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۷ هنرمندی از خطه کویری سفیدشهر(نصرآباد) از توابع شهرستان آران و بیدگل است. این دختر هنرمند با ۸۵ درصد معلولیت از لحاظ جسمانی محدود است ولی شاهکار های نقاشی او هیچ بیننده ای را بی تفاوت نمی گذارد.

 

 او تصاویری از طبیعت، هنرمندان، بازیکنان فوتبال را با پایش نقاشی کرده‌ است و توانسته هنرهای بدیعی را خلق کند که حیرت هر هنردوستی را به همراه دارد. هنرمندان برجسته کشور و جهان و نهادهای رسمی ایران و جهان از جمله توئیت رسمی لالیگا، لیونل مسی استوره فوتبال دنیا هنر این هنرمند معلول آران و بیدگل را ستوده اند./

 

کد خبر 1077864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha