خیران، ۴۰ راس گوسفند قربانی کردند

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: خیرین این شهرستان ۴۰ راس گوسفند خریداری و قربانی کردند.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در روز عید سعید قربان ۴۰ راس گوسفند خریداری شده از محل کمک های خیرین به کمیته امداد شهرستان قربانی و بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.

 

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: هر ساله این سنت حسنه توسط مردم و خیرین و اقشار مختلف صورت می گیرد که گوشت قربانی با اولویت بین خانواده های محروم و نیازمند شناسایی شده توزیع می شود.

 

 

علیپور اضافه کرد: همچنین ۱۸ رأس گوسفند به نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر (عج) و دفع بلای کرونا و توزیع در بین نیازمندان با همکاری آستان مقدس امامزاده نقی الهادی (ع) شیروان و گروه جهادی منتظران حضرت مهدی(عج) و شورای امر به معروف بانک سپه خراسان شمالی ذبح شد.

 

 

علیپور خاطرنشان کرد: خیران این شهرستان در تأمین نیازهای خانوارهای مستمند پیشگام هستند و کمک‌های خیران برای تأمین گوشت قربانی برای خانواده‌های زیر پوشش همچنان ادامه دارد.

 

 

وی تصریح کرد: با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری این اقدامات به عنوان حرکت‌های مثبت مورد توجه قرار گرفته و همچنان در سریع‌ترین زمان تلاشمان بر این است تا با مشارکت جدی گوشت قربانی با تقسیم و توزیع در بسته‌های مناسب در بین خانواده‌های نیازمند در روز عید قربان زمینه آرامش و آسایش خانواده‌های نیازمند و قبولی نذورات را شاهد باشیم.

 

 

 

کد خبر 1077916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha