بخشی از نقاط گیلان به ویژه ارتفاعات از فرستنده‌های دیجیتال بی‌بهره‌ا‌ند

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با بیان اینکه بخشی از نقاط گیلان به ویژه ارتفاعات استان از فرستنده‌های دیجیتال بی‌بهره‌ا‌ند گفت: از رئیس سازمان صدا و سیما انتظار داریم به مناطق دور دست گیلان هم توجه ویژه‌ای داشته باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» امروز (پنج‌شنبه، 31 تیر) در آئین افتتاح استدیوهای رادیویی، تلویزیونی، واحد سایر HD و تجهیز کامل ساختمان ولایت صداوسیما مرکز گیلان که با حضور معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان صدا و سیما، استاندار گیلان و مدیران کل برگزار شد اظهار داشت: مردم گیلان در آمایش سرزمین‌ها جزو مردمانی هستند که پیشقراول حوزه علم و فناوری محسوب می‌شوند.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان ضمن ابراز خرسندی از نگاه مثبت رئیس صدا و سیما و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به صدا و سیمای مرکز گیلان تصریح کرد: آمارها و گزارشاتی که رئیس صدا و سیما از عملکرد گیلان ارائه داد نشان می‌دهد مرکز صدا و سیمای گیلان در بسیاری حوزه‌ها جزو نخستین‌ها بوده است.

 

صفری ملک میان استمرار حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رئیس صدا و سیما و معاون رئیس جمهور از صدا و سیمای مرکز گیلان را خواستار شد و اذعان کرد: بدون شک ارتقاء، توسعه و تقویت تجهیزات و امکانات مرکز صدا و سیمای گیلان اقدامی ارزشمند است که همه مردم استان از مواهب آن بهره‌مند می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه گیلان ظرفیت‌های خدادادی و انسانی زیادی دارد و باید از این پتانسیل‌ها به نحو بهینه استفاده شود اضافه کرد: در بخش ارتقاء جایگاه مرکز صدا و سیمای گیلان کارها و اقدامات انجام شده اما با توجه به اینکه 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته مطمئنا می‌توانستیم بهتر از این‌ها در این حوزه رشد کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس انعکاس ظرفیت‌های گیلان در سطوح ملی و بین‌المللی را خواستار شد و اظهار داشت: با وجود اینکه امروز شاهد تجهیز ساختمان مرکز صدا و سیمای گیلان بودیم اما هنوز نتوانسته‌ایم در شهر رشت یک فیبر نوری در اختیار این مرکز قرار دهیم که همین موضوع کار را برای آنان سخت کرده است.

 

صفری ملک میان تجهیز شهرستان‌های گیلان و مرکز استان گیلان به فیبر نوری را لازم و ضروری دانست و با اشاره به اینکه بخشی از نقاط گیلان به ویژه ارتفاعات استان از فرستنده‌های دیجیتال بی‌بهره‌ا‌ند تصریح کرد: از رئیس سازمان صدا و سیما و معاون رئیس جمهور انتظار داریم به مناطق دور دست گیلان هم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی در پایان رسیدگی و حل مشکلات برخی از نیروهای شاغل در صدا و سیمای مرکز گیلان را هم مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برخی از نیروهای فعال در مرکز صدا و سیمای گیلان به لحاظ وضعیت  استخدامی خود نگرانند که انتظار داریم با توجه به نگاه مثبت رئیس صدا و سیما این مشکل هم حل و فصل شود.

 

کد خبر 1077974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha