۱۶ بیمار دیگر در فارس به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند

حسینی گفت: با جان باختن ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به پنج هزار و ۱۲ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (پنج شنبه 31 تیر) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان فارس گفت: با جان باختن 16 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به پنج هزار و 12 نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 122 هزار و 314 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تاکنون 324 هزار و 127 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اعلام وضعیت وخیم 234 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: 2 هزار و 578 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

حسینی با اشاره به بهبودی بیش از 287 هزار بیمار کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 287 هزار و 203 نفر با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با یک سیر فزاینده بیماری مواجه هستیم و هر فردی موظف است برای حفظ جان خود و اطرافیان شیوه نامه های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کند.

کد خبر 1077976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha