ذبح ۴۰۰ رأس دام در ۶ قربانگاه ابراهیمی بهشهر

باقری از ذبح ۴۰۰ رأس دام در ۶ قربانگاه ابراهیمی بهشهر خبر داد و گفت: گوشت قربانی شده در بسته های بهداشتی و با رعایت پروتکل ها در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شد.

«رضا باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر، امسال نیز بر اساس سنت حسنه هر ساله، نسبت به دریافت نذورات قربانی خیرین و‌ توزیع گوشت بین خانواده های تحت حمایت و سایر نیازمندان اقدام می کند.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر افزود: تلاش برای رفع نیاز نیازمندان در طول سال در دستور کار امداد است و تلاش بی شائبه همکاران ما در این راستا ستودنی است.

 

وی خاطر نشان کرد: در قربانگاه ابراهیمی کمیته امداد، قرائت دعا و رعایت مسائل شرعی در بحث رعایت بهداشت انجام و همچنین تست دامپزشکی انجام می شود و گوشت گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

باقری از ذبح ۴۰۰ رأس دام در ۶ قربانگاه ابراهیمی بهشهر خبر داد و گفت: گوشت قربانی شده  در بسته های بهداشتی و با رعایت پروتکل ها در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شد.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر یادآور شد: امداد همواره حامی نیازمندان است و در مناسبت های مختلف برای یاری رساندن به نیازمندان با همراهی خیران تلاش دارد و در ادامه راه هم نیازکمند همراهی خیران و نیکوکاران هستیم.

کد خبر 1077978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha