توزیع ۲۱۲۰بسته گوشت نذری بین نیازمندان شهرستان آمل

هندوئی از توزیع ۲۱۲۰بسته گوشت نذری به ارزش ۳۱۵میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان آمل خبر داد و گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت به همت خادمیاران رضوی طرح های احسان و اطعام علوی با هدف توزیع سبد کالا و غذای گرم اجرایی می شود.

«محسن هندوئی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح برنامه های دهه ولایت و امامت اظهار کرد: به همت دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی وکانون های خدمت رضوی و یاوران رضوی شهرستان آمل تبرکی آستان قدس رضوی در عید قربان با ذبح ۱۱۵راس گوسفند و۱ راس گاو ارزش ۳۱۵میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

جانشین کانون های خدمت رضوی شهرستان آمل با بیان اینکه این گوشت های نذری با رعایت شیوه نامه های بهداشت در بسته های یک و نیم کیلویی بسته بندی شد، افزود: این بسته های بین۲۱۲۰ خانواده کم برخورداردر سطح شبکه کانون های محلی شهری وروستایی توزیع شده است.

وی از برگزاری جشن ولایت با همکاری امام جماعت، هیئت امنا، پایگاه مقاومت بسیج و کانون های خدمت رضوی در مساجد، تکایا و امامزادگان آمل خبر داد و گفت: اجرای طرح «احسان علوی» با هدف توزیع سبدکالا معیشتی بین مددجویان را در دستور کار داریم.

 

هندوئی با بیان اینکه تجلیل و تکریم سادات در رشته های علمی، ورزشی و فرهنگی بین نماز جماعت مغرب و عشاء صورت خواهد گرفت، ادامه داد: همچنین با همراهی امام جماعت، متدینین و خادمیاران رضوی آئین تکریم خانواده های شهدای سادات را خواهیم داشت.

 

وی از برگزاری مسابقات فرهنگی مجازی با همکاری کانون تبلیغ، کتابخوانی و کانون های محلی با موضوع غدیر خبر داد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم با محوریت تفسیر آیات«بلاغ، اکمال دین و سوره مائده» را در برنامه داریم.

 

هندوئی به برگزاری مسابقات ورزشی با همکاری کانون ورزشی و باشگاه های محلی اشاره کرد و افزود: علاقه مندان در رشته های «گل کوچک، پینگ پنگ، فوتبال دستی و ورزش های رزمی» با یکدیگر رقابت می کنند.

 

وی از اجرای طرح «اطعام علوی» با محوریت توزیع غذای گرم بین نیازمندان در شب و روز عید غدیر خبر داد و ادامه داد: خیرین، خادمیاران رضوی و متدینین هر کدام موظف به طبخ بهداشتی 2پرس غذای گرم می باشند.

 

کد خبر 1078017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha