دشمن با استفاده از نفوذ به دنبال ایجاد بحران برای دولت جدید است

حجت الاسلام خضری گفت: شاخصه مهم دیگر در انقلابی بودن حساسیت در برابر توطئه های دشمن است و امروز دشمن از تمامی ظرفیت های نفوذ استفاده می کند تا برای شروع دولت جدید بحران ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مهدی خضری» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۱ مرداد) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: در ماه مرداد قرار داریم و در این ماه شاهد چرخش مهمی در حوزه مدیریت قوه مجریه و مدیریت شهری در همه شهرها و روستاها خواهیم بود.

 

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: این تغییر مدیریت فقط به معنی رفتن و آمدن اشخاص نیست بلکه تغییر رویکرد به سمت مدیریت انقلابی است و مقام معظم رهبری هم در فرمایشات خود داشتند که راه حل مشکلات و دستیابی به پیشرفت تشکیل دولت جوان و انقلابی است.

 

وی اضافه کرد: مردم ما در شرایط بسیار سختی در انتخابات شرکت کرده و رأی دادند و هر رأی ارزش بسیاری دارد و مسئولیت بزرگی به دوش کسانی است که می خواهند برای کشور تصمیم گیری کنند و امروز تصمیم گیری و انتخاب مسئولان باید جوابگوی حتی کسی باشد که در انگلستان برای شرکت در انتخابات مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام خضری با اشاره به شاخصه های انقلابی بودن تصریح کرد: مقام معظم رهبری شاخصه هایی برای انقلابی بودن مطرح فرمودند یکی از این شاخصه ها پایبندی به ارزش ها و مبنای اسلام است و فرد انقلابی روی اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی می ایستد.

 

وی تأکید کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری یکی از مبانی ما اعتقاد به پیشرفت و تحول است نه اعتقاد به توسعه، توسعه مدلی است که غرب برای حکمرانی در جهان طراحی کرده است اما پیشرفت مدلی است که انقلاب برای تمدن اسلامی طراحی کرده است.

 

امام جمعه موقت قزوین تأکید کرد: مبنای دیگر در انقلابی بودن توجه به محرومان است، اینکه امروز تصمیمی گرفته شود و نان گران شود، موضوعی است که فشار آن روی محرومان بوده و افراد ثروتمند این فشارها را متوجه نمی شوند.

 

وی گفت: شاخص دیگری که رهبری در خصوص انقلابی بودن مطرح فرمودند داشتن همت بلند برای رسیدن به آرمان ها است که رهبری نقطه مقابل این ویژگی را محافظه کاری و ناامیدی را مطرح کردند، برخی در فضای مجازی آرمان طلب هستند ولی آرمان طلبی بدون داشتن همت ناقص بوده و باید پای کار باشیم.

 

حجت الاسلام خضری اضافه کرد: پایبندی به استقلال کشور شاخص دیگری است که رهبری بیان فرمودند و ایشان وقتی دوز دوم واکسن خود را دریافت کردند فرمودند که اینکه ما در جریان واکسیناسیون عقب هستیم به این دلیل است که به کشورهای دیگر اعتماد کردیم و اولویت نخست ما واکسن ایرانی نبود.

 

وی افزود: ما در جمهوری اسلامی نیاز به استقلال داریم و باید در استان هم شعار استقلال و پایبندی به این مهم را به صورت جدی مورد توجه قرار دهیم و توجه داشته باشیم که قزوین زمانی پایتخت کشور بوده و دانشمندان بزرگی در این خطه تربیت شده اند و امروز هم طراحی پروژه چشمه نور در قزوین می تواند تا قرن ها نگاه ها را به سمت این استان و افتخارات علمی آن جلب کند بنابراین ما باید به استقلال و خوباوری استانی برسیم.

 

امام جمعه موقت قزوین اظهار کرد: شاخصه مهم دیگر در انقلابی بودن حساسیت در برابر توطئه های دشمن است و امروز دشمن از تمامی ظرفیت های نفوذ استفاده می کند تا برای شروع دولت جدید بحران ایجاد کند.

 

وی خاطر نشان کرد: ما از دولت جدید مطالبه داریم همانطور که سامانه معرفی مدیران انقلابی را ایجاد کردند سامانه معرفی نفوذ در سازمان ها طراحی کند، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کار اطلاعاتی کاری مردمی است و باید جریان نفوذ را شناسایی کرده و معرفی کنیم و لازم است قوه قضائيه هم جریان نفوذ را محاکمه کند.

 

کد خبر 1078149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha