اطعام دهی از محل نیت سیف الدوله  همزمان با عید غدیر در ملایر

جعفری گفت: همزمان با عید سعید غدیر و شب جمعه در راستای نیت واقف مرحوم سیف الدوله بین ۵۰۰ تا یک هزار پرس غذا در بین نیازمندان ملایر توزیع می شود.

«پژمان جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همزمان با مناسبتهای مختلف برنامه های متنوعی را در سطح بقاع شهرستان و سایر نقاط با همکاری دیگر نهادهای فرهنگی و تبلیغی شهرستان دارد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه  ملایر  با اشاره به اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت افزود: در این راستا با توجه به شرایط قرمز شهرستان ملایر برنامه های حضوری را در سطح بقاع متبرکه در این ایام نداریم و برنامه های ما نیز در کانالهای مجازی اجرا می شود.

 

وی آذین بندی و فضا سازی  بقاع شاخص شهرستان ملایر، پخش دعای عرفه از بلندگوی امامزاده عبد الله ملایر،  پخش مداحی اعیاد قربان و غدیر  و.. از  برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در سطح  شهرستان ملایر در این ایام برشمرد.

 

وی نصب بنر توسط اداره اوقاف و امور خیریه  ملایر در سطح شهر با همکاری شهرداری را از دیگر برنامه ها دانست و  تصریح کرد: قرار است با همکاری شهرداری، سپاه، اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه کاروان شادی خودرویی را همراه با برنامه های متنوع  و شاد را در سطح شهر ملایر همزمان با روز عید غدیر داشته باشیم. 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همچنین از توزیع ۵۰۰ تا  یک هزار پرس غذا به صورت بسته بندی با نام اطعام دهی  غدیر از محل واقف خیر اندیش مرحوم شادروان سیف الدوله  در شب عید غدیر خبر دادو تصریح کرد: این اطعام دهی  در شب جمعه  در راستای نیت واقف انجام می شود که برای آن حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

کد خبر 1078167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha