برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مدیران کانون های مساجد خمینی شهر

کیانی با اشاره به برنامه کانون های مساجد گفت: دوه آموزشی توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خمینی شهر برگزار می شود.

«محمدجواد کیانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  اصفهان، به برنامه کانون های مساجد شهرستان خمینی شهر اشاره کرد و اظهارداشت: فعالیت های فرهنگی و هنری در این مراکز انجام و متناسب با برنامه فهما و سایت بچه های مسجد پیش می روند.

 

کارشناس مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر افزود: در سال 1400 دوره های آموزشی برای توانمندسازی مدیران مسئول و کادر اجرایی این مراکز فرهنگی و هنری پیش بینی شده است.

 

وی دوره توانمندسازی در حوزه کادر تیمی و تیم سازی، کادرسازی، سواد رسانه ای و مباحث فرهنگی را از جمله موضوعات این دوره ها بیان کرد و گفت: کانون فرهنگی و هنری القمه و ولایت میزبان این دوره ها هستند.

 

کیانی اضافه کرد: تقسیم کار در حوزه فرهنگی برای فعالیت کانون های مساجد صورت گرفته تا هر کانون متناسب با توان خود طرح محوری داشته باشد.

 

*تقویت باورهای دینی و اعتقادی در کانون مساجد

 

وی با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد در فصل تابستان گفت: تقویت باورهای دینی و اعتقادی در این مراکز انجام می شود.

 

کارشناس مسئول کانون های مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر ادامه داد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری مورد توجه است که در این میان رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضرورت دارد.

وی استعدادشناسی و کمک به شکوفایی آن را از دیگر برنامه های کانون های مساجد بیان کرد و گفت: برخی از کانون ها در این حوزه موفق بوده اند و اعضای آن ها در میادین استانی و ملی درخشیده اند.

 

کد خبر 1078174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha