بهره گیری از ظرفیت دانشگاهی در کمک مؤمنانه با طرح «ضیافت غدیر» در کاشان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: هدف طرح «ضیافت غدیر» استفاده از ظرفیت دانشگاهیان، استادان، کارکنان و دانشجویان در راستای خیررسانی به نیازمندان و کمک‌های مؤمنانه است.

محمدناصحی در حاشیه رویداد «بچه ها غدیر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تشریح طرح ضیافت غدیر کاشان گفت: با توجه مشکلاتی که در دوره اخیر به علت کرونا و مصائب ناشی از آن و همین‌طور مشکلات اقتصادی در سطح شهر و جامعه ما ایجاد شده، افراد دچار آسیب‌پذیری بیشتری شده‌اند؛ بنابراین شایسته است بخشی از اطعام در این روز به نیازمندان، فقرا و ایتام تعلق بگیرد.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: بر همین اساس پویش ضیافت غدیر با هدف بزرگداشت این عید و گرامیداشت سنت حسنه اطعام به‌ ویژه اطعام نیازمندان و ایتام سطح شهر اجرا می شود.


ناصحی در ادامه اظهار داشت: هدف نخست از اجرای طرح ضیافت غدیر که به همت همه دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی منطقه کاشان و نطنز برگزار می‌شود، این است که وظیفه و تکلیف خودمان را در قبال این عید بزرگ الهی با پاسداشت و گرامیداشت آن هرچند اندک، ناقص و ناتوان باشد، انجام بدهیم .


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: دومین هدف طرح ضیافت غدیر استفاده از ظرفیت دانشگاهیان، استادان، کارکنان و دانشجویان در راستای خیررسانی به نیازمندان و کمک‌های مؤمنانه است.

 

ناصحی بیان کرد: همچنین با اجرای این طرح تلاش داریم فرهنگ کمک مؤمنانه و دستگیری از نیازمندان را که جزء سنت‌های حسنه الهی است، ترویج کنیم چرا که یکی از نقش‌های مهم دانشگاه‌ها فرهنگ‌سازی و عهده‌دار شدن مسئولیت‌های اجتماعی است./

کد خبر 1078237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha