​بیش از ۱۹۰۰ بیمار کرونایی در گلستان  خدمات دارویی دریافت می کنند/ گلستان در آستانه فاجعه

فاضل گفت: بیش از یک هزار و ٩٠٠ بیمار کرونایی در گلستان خدمات دارویی دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» صبح امروز (شنبه ٢ مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: یک هزار و 96 بیمار بستری و  823 بیمار  به صورت سرپایی داروی تزریقی رمدسیویر دریافت می کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بابیان اینکه بالغ بر یک هزار و ٩٠٠ بیمار کرونایی در گلستان  خدمات دارویی دریافت می کنند، ادامه داد: هیچ وقت از شیوع ویروس کرونا با این بار بیمار کرونایی و ارائه خدمات درمانی رو به رو نبودیم و میانگین 223 بیمار به صورت میانگین در چهار روز گذشته روزانه بستری شدند.

 

فاضل بیان کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان هفته این روند تداوم داشته باشد و تداوم آن برای استان گلستان یک فاجعه به شمار می رود.

 

وی یادآور شد: 147 بیمار در 6 ساعت در بیمارستان صیادشیرازی برای دریافت دارو رمدسیویر مراجعه کردند و افزایش بار بیماران باعث فشار بر کادر درمان می شود.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: فردا پیش بینی می شود  بیش از 11 هزار نفر واکسینه شوند و در روز گذشته بالغ بر هفت هزار نفر واکسینه شدند.

 

فاضل ابراز داشت: در روز گذشته پس از 6 ماه مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی در استان گلستان دو رقمی شد و پیش بینی می کنیم از این به بعد این شرایط را در استان شاهد باشیم.

کد خبر 1078247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha