فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد از تجلیل فعالان قرآنی این کانون به مناسبت دهه ولایت و امامت خبر داد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد همزمان با دهه ولایت و امامت تجلیل شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تصریح کرد: تجلیل از این دانش آموزان با هدف انگیزه دهی به فعالیت های قرآنی و تشویق برای ادامه آموزش های قرآنی است.

 

وی اعلام داشت: کلاس های متنوع قرآنی همزمان با آغاز برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستانی از مهمترین فعالیت های این کانون در آموزش قرآن کریم به نوجوانان و جوانان این روستا است.

 

محرمی یادآور شد: نوجوانان و جوانان استقبال خوبی از دوره های آموزشی قرآن کریم دارند و تاکنون آموزش های قرآنی متنوعی در این کانون برگزار شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا این فعالیت های آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی پیگیری می شود.

 

محرمی افزود: اجرای برنامه های اردویی، برپایی مسابقات ورزشی و انجام فعالیت های ورزشی متناسب با وضعیت بیماری کرونا از دیگر برنامه های این کانون در غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این روستا است.

 

کد خبر 1078279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha